szerda, október 10, 2012

Itt a cserép, de milyen?

Délelőtt a suliban hívott a kamionos, hogy épp most a városban van, hová is vigye a cserepeket. Mondtam, hogy továbbítom, mert épp órám volt egész nap, este pedig indultam Bp-re. N-val megbeszélték, hogy találkoznak és "elvezeti" az építkezés helyszínére. Így is lett, lerakodtak 19 raklapnyi cserepet, szellőzőszalagot, kiegészítő cserepeket. Sajnos én nem láttam.



Amikor éjjel (már Bp-en voltam) emailben megkaptam ezeket a képeket, azonnal rosszul is lettem. :O Nem azért, hogy ennyire "gyorskezűek" a mesterek, hogy már két felületet fel is raktak egy délután alatt, hanem hogy én nem ezt a színű cserepet képzeltem el, nem ilyen színűnek láttam a Tüzépen. Én barnásat akartam, nem bordót!! Idegbaj... 240 km...


Kértem N-t, hogy nézze meg, tényleg Bramac Protector Római Antik-e az a cserép, de N. azt mondta, hogy igen, minden csomagra az volt írva, a szállítólevélen is az volt. Igaz, ő sem olyan színűnek látta, amilyen a "példaháznál" volt, ahol megkérdeztük a Liget Lakóparkban, hogy milyen márka is a tetőcserepük. Mutatok három képet a netről erre a cserépre, a Tüzépen egy negyedik volt, szerintem mi egy ötödiket kaptunk. :P



Nincsenek megjegyzések: