csütörtök, október 11, 2012

Bádogozás

Még kedden reggel beszéltünk a bádogossal, hogy milyen színű lesz a csatorna (csokoládébarna változat) és hogy most a "lábakat" nem kérjük, maradjon csak körbe a házon. A tegnapi nap után már láttam lelki szemeim előtt, hogy a bordó cserép és a csokoládébarna csatorna színben "üti egymást" és borzasztó ronda lesz az egész.... Nem beszélve arról, hogy arról volt szó, hogy a csatorna nagyrészt takarni fogja a szarufákat. N. elmondása és a fényképek szerint csatornatartók eléggé fenn voltak:


Így ültem végig a napot és megfordult a fejemben, hogy holnap felülök a vonatra és itthagyom az egész tanfolyamot.
Szerencsére este kaptam jobb képeket, de nézzétek meg, mennyire csal az pl., hogy süt-e a Nap vagy sem.
Itt a csatorna "szemmagasságból":


Csatorna belseje és a tető:

Tető és csatorna szerencsére annyira nem más színű:


Ez az a három kép, amelyen más-más színű a cserép, pedig a ház ugyanazon oldala:




A középsőn ráadásul látszik, hogy a tető közepe egy világosabb raklapból lett feltéve, kértem, azt "szórják szét" a tetőn, úgyis tarka a cserép, legalább ne tűnjön föl annyira!
Lehet, hogy ez a "színprobléma" nem anyira jelentős másnak, de én szeretném, ha ezért a nem kevés pénzért legalább normális házam legyen!

Nincsenek megjegyzések: