vasárnap, október 14, 2012

Kúpcserepek

Szombaton a gerincre rakták fel a kúpcserepeket és a vápákba vágták. (Lelle szobája fölé még mindig nem került szellőzőcserép.)


Kilátás a tetőnkről:




"Lelátás" a tetőnkről:


Mondtam N-nak és az ácsnak is, hogy remélem flexszel is normálisan tudja vágni a hullámos cserepeket, mert sokan azzal riogattak, hogy rondán vágják majd. Valóban: láttunk a környéken olyan tetőket, ahol nem sikerült tartani az egyenest. :( Szerintem ez nálunk egészen jól sikerült.



Ma délután már én is kimentem és megnéztem, hogy mi milyen színű és hogyan is néz ki. Alapvetően meg vagyok elégedve, de egyetlen dolog nem tetszik: a párhuzamosok. :( Már a jobb oldali tetőrészen is látszik, hogy noha az egy paralelogramma, a cserepek "púpjai" nem párhuzamosak a gerinccel. (Vagy a vápával, mert a gerinc és a vápa viszont egymással párhuzamos.) Oké, a jobb oldali részen még nem is kekeckednék, de a bal oldali kis részen teljesen "megtekeredtek" a hullámok. Persze ez azért van, mert a gerinc alatt nem egyforma cserepekkel kezdtek fenn és lenn. Mivel van még cserép bőven, ezért holnap megkérem őket, hogy rakják újra azt a kis részt.


Tudom, hogy nem leszek népszerű...

Nincsenek megjegyzések: