szombat, június 29, 2013

Intéznivalók

Már a munkahelyen sem kellett igazán dolgozni, de azért az utolsó napokban is sikerült másnapra határidős munkákat kiadni, amikkel foglalkozhattam éjjel. (Éljen a fitness-wellnes szakképzés, amihez egyébként nincs közöm.) N. csütörtök-pénteken továbbképzésen volt, még szerencse, hogy a gyerekek legalább már a nagyszülőknél vannak.
Szerdán délután elmentem a redőnyöshöz alkudozni még egy kicsit. Átgondolja, csütörtök kettő után hív.
Innen mentem a szerelvényboltba a zuhanyfolyókákért, mert du. 4 után ígérték az érkezését. Amikor az eladó felhívta a területi képviselőt, kiderült, hogy az autójuk lerobbant és nem jut el a zuhanyfolyóka. A bolt pedig csütörtöktől szombatig leltározást tart az útdíj miatt. A területi képviselő -rendesen- felajánlotta, hogy egy magánúttal összekötve szombaton eljuttatja házhoz a folyókákat. Ebben maradtunk.
Utána mentem az egyik tüzépre a csaptelepekre/szaniterekre árajánlatot kérni, de mint kiderült ott csütörtöktől akció lesz, tehát visszamentem csütörtökön is.

Csütörtökön délután megkaptam a redőnyös ajánlatát, amit elfogadtunk pénteken.
Kimentem a tüzépre is és valóban akció volt, megkaptam az ajánlatokat. Közben már padlólapokat is nézegettem, azokra is kedvezmény volt. N. nélkül azonban nem akartam dönteni.
Péntek: értekezlet délután 1-ig. Este megérkezett N.
Szombaton reggel egy másik szerelvényesnél kezdtünk, akivel átbeszéltük az ő árajánlatát és megállapodtunk egy kedvezményesebb árban, amire hétfőn kell igent/nemet mondanunk. Így kedvezményesebbet kaptunk, mint a tüzépen.
Közben telefonált a zuhanyfolyókás, hogy itt van a városban, otthon vagyunk-e. Mondtuk, hogy a szerelvényboltosnál vagyunk, ezért inkább annak a parkolójában találkoztunk, ahol átvettük a két folyókát. (Erre tulajdonképpen még csak előleg van befizetve, de megbíztak bennünk, hétfőn fogjuk rendezni.)
Ezek után elmentünk a tüzépre, ahol kinéztem ezt a padlólapot a gyerekek fürdőszobájába. Padlóra és falra egyaránt:


A szín megint csalóka egy kicsit, mert a valóságban inkább fehér, mint szürke.) 23 doboz kellett volna belőle. A rendszerben pont 23 dobozzal volt feltüntetve. A valóságban, amikor megszámoltatták, kiderült, csak 22 van a raktárban. Megrendelés tehát. A számítógép lefagy. Tömeg az akció miatt. Minket már várnak egy bográcsos ebédhez 40-en, mert mi visszük a savanyúságot... Áááááá... agybaj.

Persze minden megoldódott a végére, ezt csak azért írtam le, hogy elég sok idő elmegy az ügyintézéssel, már ha jó árat akarsz kiharcolni, de megéri, mert százezret (!) is lehet spórolni a nagyobb tételeken.
Üres árajánlat összesítőt hamarosan teszek fel ide oldalra letölthető formátumban.

Nincsenek megjegyzések: