csütörtök, augusztus 01, 2013

Ablakok? Ugyanmár...

Királylány, még hiszel a mesékben?

Itt még tök bizakodó voltam, reméltem, hogy a közeli ismeretség jelent valamit.

Az első dátum július 18-20. volt, azt még elnéztem, hogy csúszott 1 hetet, ennyi belefér. A másodiknál kezdtem morcoskodni, ma pedig teljesen kiakadtam, de Úrinő leszek és a véleményemet megtartom a családomnak, meg persze minden ismerősömnek, aki ablakost keres majd.
Úgy volt, hogy ma és holnap végre hozzák és szerelik. Tegnap már telefonált a szerelő, hogy nem végeztek Pesten, tehát ma még oda mennek és majd délután jönnek. Ebben már nem hiszek, hogy egy délután tudnak érdemben dolgozni; hát nem is...
Kimentem festeni az ereszt, háromkor jön a telefon, hogy ugyan felpakolták a kocsira az ablakokat, de ma már nem jönnének ki. (---)
Most higgyem el, hogy holnap, 1 nap alatt beszerelnek majd 21 ajtó/ablakot úgy, hogy ebben 4 dupla teraszajtó nagyságú is van... Még akkor is, ha reggel 6-ra ígérték a kezdést, de fel fogok kelni, hogy ott legyek hatra és kinn is maradok végig.
Mondjuk főnök külföldön, cincognak az egerek.

Nincsenek megjegyzések: