szombat, augusztus 03, 2013

Burkolatok II.

A nagy burkolat vásárlás második szakasza is lezajlott, nem teljesen egyszerűen, de ez illik hozzánk. Az összes környéken levő csempebolt, fürdőszobaszalon, tüzép és a Zinternet meglátogatása után a net győzött és még meglepetésekkel is szolgált.

A fürdőszobánkba az Opoczno Amarante családból választottuk a sima barnát a földre, a fehéret és a csíkos fehéret a falra és kádelőlapnak:



A háztartási helyiségbe a Zalakerámia Panama családjából a barna padlólapot, a bézs fali lapot néztem ki éééés... itt jött az első meglepetés.


Amikor körbejártam az üzleteket, akkor ehhez a családhoz tartozó, neten fellelhető dekort túlzónak tartottam egy mosókonyhába.


Egyikben azonban megláttam, hogy van pepita-mozaikos dekorjuk (én azt hittem dekor) bézs-barna színben. Némi netes kutakodás után kiderült, hogy ez egy hálós, darab áras mozaikcsempe, amit szétvágtak és lett belőle "occó" dekor. Erről épp a múltkorában olvastam.

Na, keressük meg, hol lehet kapni ilyen mozaikos kiegészítőt! Elég kevés helyen -már nem gyártják-, konkrétan csak itt és itt sincs kép hozzá, de mindegy, hiszen láttam a boltban! Így az 1210 Ft-os hálóból ki lehet szedni 3 vagy 6 dekorcsíkot 403 Ft/db vagy 202 Ft/db áron.

Mindez még jött azzal a remek hírrel, hogy a netes boltban mindenből volt a szükséges mennyiség raktáron, a Tüzépnél sokkal olcsóbban, sőt, ekkora mennyiséget már ingyen házhoz is szállítanak! (A Tüzépen Opocznot csak 2-3 hét megrendelésre tudták volna hozni, mozaikháló nem volt, sőt, házhozszállítást sem kaptunk volna. Egyetlen csempét rendeltünk onnan, az elsőt -még tudatlanok voltunk :P- ezért 120 km-ről vonszoltuk az utánfutót, mert a szállításuk horror árú.)

Ez még azért is nagyszerű hír, mert így már kedden hozzák, hétfőn meg még el tudja foglalni magát mással a burkoló. (Üvegtégla berakása, zuhanylefolyóka beállítása a vízszerelővel és a tálca lebetonozása.)

Szóval minden összeállt, telefonon is visszaigazolták a termékeket, nagyon segítőkészek voltak bármilyen kérdésben.

A laminált padló már szerdán megérkezett a boltba, tehát már az is megvan, csak ki kell fizetni és el kell hozatni...

A legzűrösebb ügy viszont a közösségi tereink járólapja, de mivel folyamatban van, nem akarok semmit sem elkiabálni, meg fog érni egy külön posztot.

1 megjegyzés:

burkoloboy írta...

Hasznos lehet fürdőszoba felújításkor ha a burkolatokat alaposan megválasszuk az eredmény:fürdőszoba felújításNézd meg!