hétfő, november 10, 2014

Matracok

Vilinek szerettem volna egy normális matracot a kiskori, méretre vágatott szivacsmatrac helyett. Megrendeltem, gondoltuk kipróbáljuk és ha beválik, a másik két gyerek is ilyet kap majd. A tájékoztatóban 10 nap szerepelt a szállítási határidőnél. Ehhez képest 2 hét után, morcogós telefonálásra szállították ki. A matracvasarlas.hu oldalról rendeltük.
Mivel tanárként hozzászoktam, hogy mindenki javíthat még egy alkalommal, ezért a másik két gyereknek is rendeltem 1-1 matracot ugyaninnen, a napokban. Gondoltam, most hamarabb megérkezik, legyünk túl a dolgon. (3 matrac -90x200 cm- nem épp az olcsóság kategóriába tartozik.) Megjegyzés rovatban jeleztem, hogy 16 óra UTÁN kérjük a kiszállítást, bármelyik nap is legyen az.


Visszaigazoló emailből részlet:

"Munkatársaink hamarosan jelentkeznek Önnél a megrendelt termék(ek) kiszállításának pontos egyeztetése végett.
Az Ön által megrendelt termék(ek) megérkezését követően fuvarszervező kollégánk azonnal felveszi Önnel telefonon a kapcsolatot a szállítási időpont egyeztetése végett, hogy közösen megtaláljuk az Ön számára legmegfelelőbb szállítási időpontot."
(Kiemelés tőlem.)

Két telefonváltás történt a szállítással kapcsolatban:

1. 2014. 11. 06-án annyi történt, hogy telefonon közölték, hogy hétfőn, vagyis ma fogják kiszállítani a matracokat. Gondoltuk: remek, hiszen akkor én már idehaza fogok tartózkodni.

2. Ma, azaz 2014. 11. 10-én 10.06-kor kapta a férjem a következő hívást, amiben értesítették, hogy a lakhelyünkön, a ház előtt vannak a matraccal, nincs idehaza senki, mi legyen…

Ha legalább egy fél órával előtte telefonálnak, akkor talán megoldható lett volna, hogy valaki legyen otthon, bár én két matek óra között sem tudtam volna hazamenni. Azért volt a Megjegyzés rovat és úgy gondoltam, a visszaigazoló emailben sem csak üres lózungokat puffogtatnak. Pedig ezek alapján igen.

A matracokat végül átvette a szomszéd idős néni, akinek nem feladata, hogy rendelkezésre álljon, aláírjon általunk rendelt csomagokat pusztán azért, mert a Szállító nem tartja fontosnak a telefont. Azért van pénzünk matracokat vásárolni, mert dolgozunk.
Mindenki levonhatja a tanulságot, hamarosan itt a karácsonyi rendelések időszaka. :)

Nincsenek megjegyzések: