csütörtök, május 13, 2010

Hiánypótlás

Kiküldték ugye, hogy az engedélyezési tervhez be kell nyújtanunk az -idézem:
"megfelelő tervezői jogosultságú tervező által elkészített tartószerkezeti műszaki leírást négy példányban."
Előző bejegyzésemben írtam, hogy szóltunk a statikusnak, hogy mégis rögtön szükség van a számításokra. Ezt el is készítette szerda estére, ígérte, hogy kihozza és akkor csütörtökön beadhatom. Szerda este akkora eső volt itt, hogy az utcán a csatorna nem tudta levezetni, az úton hömpölygött a folyam, az autók vízfelhőt húztak maguk után és este 9-kori sötétség volt. A vihar után kb. este fél 8-kor jött a statikus a számításokkal. Igen ám, de mi nem mondtuk neki, hogy 4 példányban kell, ezért csak 3-mal hozott, egyet beadni, egy marad nekünk, egy pedig hátha kell kivitelezőnek vagy ilyesmi. Mondtuk, hogy tőlünk 4 példányban kérték beadni, erre nézett nagyokat, hogy ő 10 éve ad be ilyeneket engedélyhez és sosem kértek 1 példánynál többet. Mondtam, majd csütörtökön megkérdem az Ügyintézőt.
Ma volt egy lyukas órám délelőtt, ezért elszaladtam a városházára, beadni ezeket. "Természetesen" ügyfélfogadás csütörtökön csak délután 1-től van. :S Mindegy, gondoltam, felhívom akkor telefonon az ügyintézőt, hogy mi legyen. Fel is vette kb. 5 perc kicsöngés után. Bemutatkoztam, mondtam, hogy hiánypótlásra szólítottak fel és én meg hoztam, de szeretnék vele is beszélni, de ügyfélfogadás meg délután lesz. (Nyomultam egy kicsit...) Mondta, hogy adjam le a 24-es ablaknál. Én meg rákérdeztem, hogy 4 példányban? Merthogy ez jött ki, a statikus meg az mondta, hogy soha nem kellett több 1 példánynál. Kis gondolkodás után az Ügyintéző azt kérdezte, hogy mit is írt abban a levélben? :OOOOO Beolvastam neki a fenti dőlt betűs sorokat, erre azt mondta, hogy oké, akkor elég lesz 1 példányban is. :OOOOOO (Érdekes ez az eljárás...)
Na, mindegy, lényeg, hogy leadtam és innentől kezdve remélem semmi baja nem lesz az engedéllyel.

Nincsenek megjegyzések: