szerda, július 24, 2013

Tervek a fejben

Sok minden összeállt már gondolatban, hogy hogyan is néz majd ki (évek múlva :P) a ház, de három dolog nagyon nehezen akar összejönni:
- az egyik a beltéri ajtók színe
- a másik a fürdőszobánk csempéje
- a harmadik a nagy felületű nappali-ebédlő-konyha járólapja.

Ha van, ami tetszik, akkor azt pl. már nem gyártják, példa erre a NovaBell-Trekking csempéje.


Van hasonló, pl. ugyanennek a gyártónak a Pietra di Basalto családja, (ez most az antracit színű készlete)



de azt meg nem láttam élőben, sehol sincs kiállítva, katalógusból meg nem az igazi rendelni ilyesmit.
Ezt a képet pl. réges-rég a neten találtam és nagyon tetszett hangulatilag, de sehol sem láttam kiállítva a csempéjét, nem is tudtam melyik csempecsalád. Na, ma rábukkantam egy fürdőszobaszalonban (Domino-Syria család, lengyel) és kiderült, hogy a messziről hullámosnak hitt csempe nem is hullámos, hanem...



(Azóta persze mindenhol rábukkanok a neten. :S)

Biztosan nem fényes csempe lesz és biztosan téglalap alakú lesz. De még azt sem tudom, hogy egyáltalán egyforma legyen-e a járólap és a fal.
Rengeteg szóba jöhető márka fel van már írva, némelyiknek az ára húzós, de holnaptól olasz hetek akció az egyik tüzépen, tehát mindenképpen ott a helyem.

Most pedig megyek és kiszámolom a szükséges mennyiségeket pontosan.

Nincsenek megjegyzések: