szombat, november 16, 2013

Fürdőszoba szekrények

Július végén beszéltem egy ajánlott asztalossal a fürdőszoba-szekrényekről. A mosdóink pultra ültethetőek, tehát magát a pultot, az aláépített szekrényt kellett volna megcsinálni. A mosdó 130 cm széles, előre elkészített szekrényt, ami ekkora méretű és tetszett is, nem találtam.

Stílusban valami ilyesmire gondoltam:





A szeptemberi tanévkezdés után végre elküldtem a terveket, méretre kiszámítva és megtervezve. 3 szekrényre lesz szükségünk, kettő darab 130 cm szélesre (fürdőszobák) és egy 40 cm szélesre. (Vendég wc.)




Helytakarékos mosdószifont kerestem és találtam az Alcaplasttól. Ez rögtön hátrafelé indul, nem nyúlik le az aláépített szekrény terébe, ezáltal jobban használhatóak a szekrény fiókjai.


November közepe van és még nincsen egyetlen szekrényünk sem, ergo mosdónk sem.

Nincsenek megjegyzések: