kedd, július 31, 2018

Fém táblák

Fa táblák után jöjjenek a fém táblák! Tetszenek ezek a retro-táblák, sajnos magyar felirattal nagyon kevés jópofa feliratú van, ami van, az sem illik gyerekszobába. Mindháromnak ígértem ugyanis egy-egy dekorációs táblát. ;)
A megvalósult táblák a következők:

Inspirációt a netről szedtünk, illetve A Pál utcai fiúk musical után Nándinak nem volt kérdés, milyen táblája lesz... egyszer. ;)
Egy céltalan kóborlás a Jysk-ben, és máris kapóra jöttek az 500 Ft/db akciós árú fémtáblák, ráadásul hátul két akasztó is van mindegyiken.
Otthon a nekem nem tetsző előoldalt lefestettem akrilfestékkel. Makacs kép volt, 3 réteg fehér ment rá, igaz, a harmadik már csak spray volt.
Jött a stencilezés...


 


Az utcanévtáblát nem stencillel csináltam, mert a betűk túl aprók lettek volna, ami miatt összefolyhat ott a festék és nem lesz olvasható. Vagy az egész egy ronda paca lesz. Gondoltam: jó lesz transzferrel. Nem, sajnos az sem lett jó, mert erre az akrilfestékre nem nagyon akart átmenni a máshol olyan jó szolgálatot tevő lézerfesték.


Maradt a megoldás: kifestettem CD marker filccel. Szerintem jó lett. :)




Nincsenek megjegyzések: